oon syntyny seinäjoella ja jossain vaiheessa ala-astetta muutettiin äitin ja isoveikan kanssa ouluun ja sitten äiti tapasikin ton mun isäpuolen ja asutaan nytten viidettä vuotta posiolla täällä porojen valtaamassa kylässä! ja oon siis 16 vuotias tytteliini joka tykkää lukea, kuunnella hyvää musiikkia, lenkkeillä jos on semmonen fiilis, olla kavereiden kanssa ja olla tekemättä mitään.tykkään syksystä, keväästä ja kesästä ja rakastan kissojani! tykkään lukea trendiä, cosmopolitania ja demiä. ja tykkään myös kahviloista! lahessa on semmonen ku amarillo tai joku tommonen (ja on muuallakin suomessa) ja se on aivan ihana kahvila! samoin kuin wayne's cafee mmmm! en harrasta mitään tällä hetkellä mutta oon harrastanu kilpauintia, kilpajuoksua, näyttelemistä ja lentopalloa. eikun ainiin! '' harrastan '' valokuvaamista, siis silloin jos eteen tulee joku semmonen minkä tahon ikuistaa, kauniita ihmisiä kuvaan, kissoja ja periaatteessa kaikkea ja omista nikon d40 ja myös sitten normaalin digikameran. mulla on vihreeruskeet silmät joilla katselen maailmaa tarkkaavaisesti! ruskeepunaset hiukset jotka ylettyy vähän olkapäiden alapuolelle ja oon 171,5cm pitkä. oon mukava, rohkea, mustasukkanen, ilkeä, luotettava, röyhkeä, ahne, iloinen, laiska, ystävällinen. en tykkää valehtelusta ja musta se on halpamaista joten oon aika suorasanainen ja kaikissa asioissa se ei ole ollenkaan hyvä. itessäni pidän silmistä, ranteista, hiuksista, sormista ja käsivarsista, kaulasta, selästä, huulista, sääristä, solisluista, lonkkaluista ja nilkoista.
oon elämäni aikana matkustellu hmm miten sen sanois; todellatodella paljon, mummolaan, isälle, kierrelly ympäri suomea ja ollu kavereiden luona jotka ei asu täällä. mutta ulkomailla en oo ollu ku ruotsissa vaan, tukholmassa. ja siis tykkään myös matkustelemisesta. mietin aika usein kaikkea aika hassua ja semmosta missä ei oo mitään järkeä. joskus suutun niin paljon että vihottelen kaikelle ja kaikille! tykkään kävellä sateessa - varsinki kaverin kanssa ja tykkään että mua halataan jos oon surullinen, se on söpöä. välillä en taho muuta ku käpertyä mytyksi ja mennä peiton alle piiloon. enkä tunne kuuluvani maailmaan tai eurooppaan, vaan suomeen. ihan niinkuin suomi olisi oma pieni maailma, koska en vaan vieläkään voi ymmärtää miten maailmaan kuuluu niin paljon eri maita, se on uskomatonta mutta totta.
tänään oli koulukuvaukset - yksityiskuva onnistui hyvin! otin myös kaks kaverikuvaa - toisen lauran kanssa ja toisen lauran, samin ja artun kanssa ja ne molemmat onnistuo hyvin. luokkakuvasta ja koko koulun kuvasta en tiiä kun ei nähty niitä.
ps. toivottavasti joku saa ees vähän tietoa musta ja jaksaa lukea tän :) yst.terv. disa