ohhoh! nyt on ollu piiitkä tauko kyllä ja oikeestaan mä oon unohtanu kokonaan tän olemassaolon kun oon tehny bloggeriin uuden blogin. mutta sitten yhtäkkiä tää tuli mun mieleen ja aloin pelkäämään että mitä jos tää on poistettu kun en oo käyny täällä viime marraskuun jälkeen ollenkaan. mutta huh, on tää vielä :)

ens viikon perjantaina alkaa koeviikko ja oon lukenu aivan himona biologiaa, että saisin siitä hyvän numeron. ja ellen oo kertonu sitä (en varmaankaan), niin muutan seinäjoelle äitin kanssa tän lukuvuoden loputtua, joten viimesiä viedään! hain sosiaali-ja terveysalalle, sekä myös nuoriso-ja vapaa-ajan perustutkintoon. toivotaan että ees jompaan kumpaan mut hyväksytään.

ja mä oon menettämässä hitaasti järkeni pekan kanssa! voi LUOJA se ottaa mun aivoon ja lujaa... onneksi se lähti tänään ruotsiin ja tulee vasta torstaina ja sen jälkeen se menee samantien leville. HUH

me käytiin tänään äitin kanssa pentikillä, ja se on aivan ihana kun se on uudistettu! oowww ja löysin sellasia ihania kuplalaseja, joita ostetaan sinne uuteen kotiin sitten N__N ootan ihan kauheena, että päästään ostamaan uusia huonekaluja ja kaikkea kivaaaa sinne :> hihiii